pondělí 26. května 2014

Shopping haul

Krasný podvečer všem :)
Jak jsem psala v předešlém článku, dneska vám ukážu co jsem si pořídila.Jediné z čeho jsem byla sklamaná byli ceny.Přišlo mi, že to mají všude dražší, ale člověk by to i tak nějak bral, ale když jsem viděla jakej kus látky prodávaj za takovou cenu, zůstaka jsem koukat.Ale teď zpátky k mým úlovkům.
1.společenské tmavě modré kalhoty z Oodji.Stály 550,- Kč.
2.lososový top z H&M za 300,-Kč
3.námořnická kabelka Deichmann za 500,-Kč
4.pásek s ostnama z Oodji za 25,-Kč
5.královsky modré naušnice Gate za 48,- Kč
Jsem nadšena z mých úlovků a těším se až je provětrám.
Krásný zbytek dne. :)

2 komentáře:

  1. Krásné věci jsi koupila, všechny se mi líbí :-)

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)potřebovala jsem nějaké hadříky na zkoušky :)

      Vymazat