středa 18. listopadu 2015

Co dělá mě mnou?

Ahoj všichni,
po dlouhé pauze jsem zpět a hned si dáme jeden tag, který mě zaujal. Skládá se z 15 osobních otázek, ze kterých mě můžete o malinko víc poznat. :)

  1. Kolik měříš?
    - měřím cca 168 cm
  2. Kolik ti je let?- je mi 19 let :)
  3. Kdy ses narodila?- 18.4.1996
  4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?- spíše elegantních
  5. Máš nějaké piercingy nebo tetování?- mám pouze propíchnutou druhou dírku v uchu :)
  6. Existují nějaké potraviny které nesnášíš?- ano: houby, játra, mořské potvory a moc nemusím ryby :)
  7. Jaká je tvá oblíbená, momentální písnička?- locked away a lítej od sharloty
  8. Zlato vs. stříbro?- mám ráda obojí, ale spíš stříbro
  9. Jaké jsou tvé záliby?- posezení s přáteli, nakupování se ségrou, koukání na filmy
  10. Rtěnka vs. lesk na rty?- rtěnka
  11. Zima vs. léto?- LÉTO!! :)
  12. Máš akné?- jednou za čas se mi udělá
  13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?- smíšenou na výběr nemáte? :)
  14. Máš pihy?- pár jich mám
  15. Velikost bot?- 40-41

 Tohle je dnešní tag. Doufám, že se vám líbil a něco jste se o mě dozvěděli :) 
                                        Užijte si zbytek večera. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat