sobota 21. listopadu 2015

Tipy na Vánoční dárky 2015

Ahoj všem,
Vánoce nám už ťukají na dveře. Výlohy v obchodních center nás stresují samými výzdobami a dekoracemi. I když se nám snaží přinést vánoční atmosféru, nezapomínají nám připomenout, že musíme kupovat dárky a výzdoby pro náš domov.
Sama jsem byla ve stresu, že nemám ani jeden dárek a nemám letos úplně nápady komu co koupit, a tak jsem se rozhodla dát vám pár tipů co nadělit pod stromeček. :)


 První tip jsem vybrala manikúru. Kvalitní manikúra dokáže zázraky s našima nehtama. Tato je konkrétně z drogerie Dm.







 Krásný svícen dělá útulnost a příjemnou atmosféru, tak proč ho nedarovat. :)












Neznám ženu, která by nepotřebovala diář. Mají spoustu druhů jak v obchodech, tak i na internetu. :)

















Knížky jsou podle mě dobrým tipem. Jen je třeba vědět pro koho jsou a co rád čte. Tato je moje srdcovka.











Moje nejlepší kamarádka mi loni dala tento obrázek, který vytvořila sama. Myslím si, že je to dobrý tip něco takového udělat.




Pokud dáváte dárky, třeba mamice tak hodiny třeba do kuchyně jsou dobrým tipem. Tyhle jsou myslím z Bauhausu :)












Kafe nebo čaj nechutná lépe než z krásné rychlovarné konvice. :)








Dámy přiznejte se, která nenosíte šperky? :)












Nevíte jestli se trefíte do vkusu s hrníčkem? Tak darujte tyto se jménem nebo vzkazem. Zabalíte si je i do krabičky určenou k nim. :)















Úžasný dárek pro muže. Ale musíte vedět, že kravaty nosí opravdu hodně. :)










Stále příchází na vaši schůzku i rande pozdě? Nestane se to pokud mu darujete hodinky a vždy vás bude mít při sobě. :)








Trochu srandy nakonec. :) Toaletní papír který
má spoustu vtipných potisků. Nejen sudoku, ale
i třeba vtipy, peníze.. :)











 Pár slov na závěr? Snad jste si odnesli nějakou inspiraci. :) Samozřejmně nikoho neurazí kosmetika a oblečení. To je jasné. Užijte si víkend a u dalšího článku s ebudu těšit!! :)


2 komentáře: