pondělí 28. prosince 2015

Co jsem dostala pod stromeček 2015

Ahoj,
Jak jste si užili Vánoce a jaký dárek vás nejvíce potěšil? :) Dnes bych vám chtěla ukázat mé dárečky co jsem dostala letos na Vánoce. Nechci abyste tohle brali jako vychloubání a tak, ale naopak třeba jako inspiraci pro příští rok! :)


      Od spolužačky jsem dostala tuto vtipnou zmrzlinu. :) Je to malinkatý ručníček. Super vtipný dárek.



Tento úžasný balíček jsem dostala od mé nejlepší kamarádky Denisky. Omlouvám se za kvalitu, ale musela jsem to hned rozbalit a hned si přivonět. Je to s vůní levandule a až to vypotřebuji udělám na to recenzi. :)














Neznám nic jemnější a ňuňatýho než tuhle deku z Oriflamu.
Moc se mi líbila, ale nečekala jsem že ji najdu od mamky pod stromečkem. A to jak je úžasně zabalená ani nemluvím.














Není nic ošklivějšího než tvrdé paty v lodičkách. Proto sada na pedikůru od přítelovy maminky.


Už jsem vám říkala, že miluji Paříž? :) Krásný hrneček s podtáckem od Tatkovy rodiny. :)






























Přítelova ségra ví jak moc jsem tyhle antistresové omalovánky chtěla. Dala mi čarovný les a na ukázku jsem pro vás vyfotila jednu stránku. :)



Od spolužačky ta nejlepší lahev. Voda z Norska mě nepřišla ničím vyjimečná, ale těším se hlavně na léto až si budu dělat ovocné vody. :)














Asi půl roku scháním novou peněženku. Tahle kráska je z avonu a jsem z ní nadšená. :)












Tento nádherný, drobný náramek jsem dostala od mé sestřičky. Je úplně krásný.


Krásný náramek s Eiffelovkou. :)














Na fotce bohužel nevynikne jak je krásně neonový. Bude super na léto k opálené pleti. :)
Dostala jsem ho od kamarádky a k tomu ještě raffaello, které už jaksi není :D














Od přítelovýho taťky jsem dostala tuhle krásnou svíčku a sůl do koupele s vůní růže. :)


Od mamky jsem dostala tyhle heboučký ponožko-bačkory. :)


















S přítelem jsme dostali společný dárek od jeho ségry. Aneb romantiky není nikdy dost! :)


















Sadu od Playboye jsem dostala od bráchy. Je to řada play it wild. Popravdě ta voňavka mi moc nevoní ale tenhle sprcháč s deodorantem nejsou špatný. :)















Sprchový gel a tělové mléko od avonu nikdy neurazí. A tohle navíc krásně voní. :)














Tyhle zavařovačky já miluji. Zvlášť když je v nich poklad jako tělové máslo z minerálů z mrtvého moře.





Vichy je pro mě tak trochu high-end značka, proto mě potěšila tahle micelárka pro pleť s nedokonalostmi. Určitě na ni bude recenze.












Tuhle vůni jsem dostala od tety. Není můj šálek kávy ale není špatná.

















Víte o mě, že jsem svíčkomil? :) Tahle svíčka je tak krásná s těma andílkama. Číší z ní klid. :)




Babiččin sirup s hruškovou příchutí mě opravdu překvapil. Dáte si 1 díl sirupu na 5 dílů vody a nebo podle chuti.
















Toto tělové mléko jsem dostala loni i se sprchovým gelem.
Moc mě to potěšilo, protože vím jak boží záležitost to je. :)
















Bloček opět s eifflevkou se hodí  vždycky. :)

















Od přítele jsem dostala heboučké ponožky. Jsou super na chladné zimní večery. :)







Brácha ví jak mě sprcháč potěší. :)














Přítel ví jak moc miluji svojí obag. Tahle roztomilá věcička je prý přímo na ní. :)



Od spolužačky jsem dostala tyhle 2 čokoládové lžíce. Rozpustí se v ohřátém mléce a máte horkou čokoládu. Moc se na to těším! :)















Od stejné spolužačky mám tyto krásné náušničky.















Od jiné spolužačky mám tyto pilníky na nehty. Těch není nikdy dost.
















Hydratace je důležitá i pro naše ruce. :)


















Sprcháč od balei. Moje top pečující kosmetika. :)
















Nejkrásnější polštář. Krásně se na něm spí jak je měkký. Konec nočním můrám! :)


Přítel mě zná dobře. Heboučké bačkůrky s lištičkou. :)




A to by bylo vše. Určitě mi napište co jste dostali vy od Ježíška. Na závěr bych vám chtěla popřát krásný zbytek volna a krásného silvestra. A do Nového roku jen to nejlepší hlavně to zdraví a štěstí. Ať se vám vyplní každé vaše přání! :)


6 komentářů:

  1. Skvelé veci a tie ťapky sú strašne zlaté :)
    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  2. Ty chlupaté ponožky jsou skvělé na zimu! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Ta deka je úžasná, taky ji mám!:) jinak krásné dárečky
    http://homel0ve1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat