sobota 12. prosince 2015

Ideální taštička

Ahoj všem,
dnes si oddychneme od vánoční tématiky a zavítáme do světa kosmetických kouzel :)
Jelikož často spím mimo domov a to i ve všední dny, tak moje kosmetická taštička musí obsahovat všechny produkty se kterými si nalíčím alespoň nahé líčení. To aby se mě nikdo na ulici nelekl. :)





Nejprve o samotné taštičce. Tahle je konkrétně z HM. Dostala jsem ji k narozeninám od ségry, takže vám nepovím kolik stojí. Ale ještě jsem je v obchodě zahlédla. Je krásná s růžičkami. Klam na téhle taštičce je, že se zdá být malá, ale je velmi prostorná.


Jako první co vytahuji, je tahle báze pod make up od Maybelline - Baby skin. Je to skvělá silikonová báze.





Make up je od stejné značky jako báze.Je to super stay 24 hodin a je bez oleje. Tedy ideální pro mastnější pleť.

















Zatím nejlepší korektor, jaký jsem měla.
Zálusk mám na ségru v tekuté formě.














Bohužel se neobejdu bez pudru. Závidím těm co ano. Nejlepší pudr jaký v drogerii můžete sehnat. Mám už několikáté balení. A za ty peníze? Není o čem mluvit. A samozřejmě nesmí chybět cestovní náčiní na nanesení.



Obličej bez života je známky vynechání růžového zázraku na tváře. Poslední dobou jsem si oblíbila tvářenku z Oriflamu v odstínu glowing peach, která má zlaté třpytečky.



Bez zrcátka by to nešlo. Jako milovnice paříže nemůžu mít jiné než s ní. Tohle úžasné jsem zakoupila na jedno jarmarku.
















Mám pár oblíbených řasenek a tahle patří mezi ně. Ale stále hledám tu NEJ.



Nahé líčení se musí rozbít něčím výraznějším. Úžasný balzámek s výraznou barvičkou.




Snad se vám tento článek líbil. Napište mi jakou taštičku máte vy a jaké ukrývá tajemství. Krásný zbytek víkendu a u dalšího článku! :)



2 komentáře: