pátek 11. března 2016

Empties *2

Ahoj,
dneska bude článek o vypotřebovaných produktech.
Své vypotřebované kousky jsem přesunula do jiné papírové tašky než minule, což ovšem uvidíte. :)
Jdeme na to! :)





Jako první jsem vytáhla tento lak na vlasy. Je od značky Today a kupovala jsem ho v Německu. Je to číslo 3 a je úplně úžasný. Používáte ho přesně na ty chvíle kdy potřebujete vlasy jen zafixovat a nemáte složitý účes. Je lehoučký, neslepuje a nezatěžuje vlasy. 400 ml. balení je jen výhodou. :) Jo a k Vánocům jsem dostala nový. :) Doporučuji!!













Deodorant ve spreji od Adidasu. Co k němu dodat. Jen asi to, že tyhle spreje mi nefungují a výdrž 48 hodin, je takový nesmysl..Používám tuhé a myslím od rexony, která vím že mi opravdu zabraní v pocení. Ale tohle je super na osvěžení a na doma. :)





Jako další tu mám tělové mléko od Balei. Baleu miluji a málo co od ní hanim. :) Tohle bylo super. Krásná svěží vůně manga. Supr lehký krém, ale déle se vstřebával. Klidně bych si ho koupila znovu.




Tento krém z Oriflamu byl supr. Krásně voněl po meruňkách a byl lehoučký. Ideální pod make up.
Opět bych si ho klidně zakoupila :)









Tyto vlhčené ubrousky jsem zakoupila v Pepcu. Stály pouhých 9,-Kč a bylo jich tam 15. Super vůně fialek. Byly vyrobeny v Turecku. Ieální kabelkové balení. :)


Tohle je za mě nejlepší pleťová voda. Ale nic pro citlivou pleť. Mám několikáté balení a  určitě na ní udělám samostatnou recenzi. :)


Přírodní koupelovou sůl jsem dostala k Vánocům a musím se přiznat, že soli do koupele moc nemusím. Mám ráda pěny. Tahle sůl je od značky Matura. Je super, že se jedná o český produkt. Co mě na téhle vadilo, že obsahovala plátky růží, takže jste se po koupeli museli extra osprchovat. Za mě rozhodně ne!





Jako další tu mám vypotřebované tyto dvě voňavky, respektive jednu. Voněly moc hezky, ale bohužel problém je s výdrží jako u podobných typů.







Za mě nejlepší odličovací tamponky na světě! :) Kupuji je v Kauflandu cca za 20,-Kč. Jsou ze 100% bavlny a s extraktem z aloe vera. Jsou skvělý! :)





Tyhle dvě úžasné věci na vlásky jsem dostala od  přítele. Bohužel mi ten šampon mamka vyhodila dřív než jsem ho stačila vyfotit, proto jsem foto přidala z netu. :) Šampon byl skvělý, vlasy byly krásné a vyživené. Oproti tomuto balzámu.



Tento sprchový gel od Avonu jsem dostala k narozeninám. Měl velice silnou a kořeněnou parfemaci, ale to co mě na tomto gelu vadilo, byla konzistence. Byl strašně hutný a to mi vadilo.




Určitě většina z vás zná tyto tělové máslíčka od Alverde. Nedokážu si přestavit, že bych je používala na tělo. Sáhla bych do toho 3x a bylo by po krému. Používám to na obličej a dělá mi skvělou službu. Je skvělý je i pod make up.



Tento šampon od Balei byl fajn, ale nesplňoval to co sliboval. Určitě není pro nepoddajné vlasy bez lesku, Pokud to od něj nečekáte tak je to fajn.


Amelia vlhčené ubrousky jsou naprosto skvělé.Jsou s extraktem zeleného čaje. Opět mám několikáté balení.




Snad mě nikdo neukamenujete za to, že tento produkt nebudu chválit. Nevím co na tomto odlakovači vidíte. Absolutně mě nevyhovoval. Už si ho nikdy nekoupím.




Tohle byla super čistící voda. vyzkoušela jsem malé balení a bylo to moc fajn. Neštípala v očích a hezky odlíčila a byla šetrná. Zkuste taky :)



Vypotřebovala jsem také tento base and top coat od Miss sporty. Moc dobře mi nejde do hlavy jak to může být spodní a vrchní lak zároveň. Jako báze pod lak ano ale jako vrchní ne.


Tento lak jsem kupovala v tetě drogerii. Je to odstín 05 a je to supr světle růžový odstín pro každodenní nošení. :)

Naopak tento odlakovač byl supr. Chtěla bych vidět jak je vhodné pro umělé nehty, ale pro normální je fajn.




Tento lak jsem myslím dostala. Jako nevím no. Třpytky jako blázen. Moc jsem ho ani nepoužívala.




Jako další vypotřebovaný lak tu mám tento od Coloramy. Je to číslo 46 a už mám nový. Dala jsem vám obrázek nehtů, abyste viděli jak krásně vypadá.



Došlo i bohužel na tento nádherný pískový od Gabrielly Salvete. Cena malinko vyšší, ale stojí za to. :)







I tento růžový je božský. Stejný případ jako předchozí. :)







To je pro dnešek vše. Dejte mi vědět jakou máte Vy zkušenost s odlakovačem od Dermacolu. :)
                                               Mějte krásný víkend. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat