neděle 20. března 2016

Menší nákupy

Krásné nedělní dopoledne,
dnes vám ukážu, co jsem si koupila. Kupuji si věci, které potřebuji a málo kdy si koupím něco, co se mi jen líbí.
Myslím, že minulý týden jsem byla na vernisáži své nejlepší kamarádky a protože jsem měla spoustu času, šla jsem se podívat do drogérií a dokonce k jedněm vietnamcům :D


Jako první jsem se zastavila v DM drogerii a koupila jsem si tento šampon od Balei, který jsem kdysi dávno měla a byl skvělý. Je to na hnědé vlasy a stojí pouhých 40,- Kč.



Konečně jsem si koupila čistič na štětce od Ebelin. Co jsem ho párkrát zkoušela tak se mi zdá naprosto úžasný.
Stojí 90,-Kč.

Tuhle tvářenku jsem koupila právě u vietnamců. Je to nádherný, studený růžový a matný odstín.Stála 29,-Kč a je to prostě nádherná barvička.



Také jsem si u nich koupila tuhle příšernou čelenku za 10,-Kč :D Nesnáším když mi padají vlasy při líčení do obličeje :)






Tento lak jsem si také koupila u našich soudruhů. :) Tahle nádherná neonová bude vypadat božsky v létě k opálené pleti. :) Stál 25,-Kč.



Jsem velikej svíčkomil a kdyby to šlo tak pálím 24 hodin denně. Když jsem si přivoněla k těmto vanilkovým, nemohla jsem je tam nechat. Stály 34,- Kč.











Takovouhle barvičku doma nemám a opět bude vypadat nádherné k opálené pleti. Stál 19,- Kč.




Miluji takovéhle kabelkové balení. A za 8,- Kč jsem tam tyhle vlhčené ubrousky nemohla nechat :)





Už jsem docela potřebovala novou řasenku. A opět mě zaujala cena 60,- Kč. Je od značky Uma, ale dá se mi malinko vyschlejší.






Konečně jsem si pořídila tento top coat od Essence, který je tak vychvalovaný. :) Zatím se mi moc líbí. A cena? 75,-Kč.














Ten to lak jsem zakoupila v drogerii Teta a stál 25,- Kč. Tak jsem si jich vzala malinko víc. :) Tohle je odstín 30.







Možná působí trochu černě, ale je to tmavě fialový lak. Odstín 34.






Tahle barvička mě také velmi zaujala. :) taková tmavě vínovo burgundy nějaká :D Odstín 25.





Žádný šedý lak jsem neměla, tak jsem musela doplnit sbírku. Je to odstín 28 a vypadá dokonale! :)









Po druhé jsem si koupila tento lak od Coloramy. Odstín 46 a  mohli jste ho vidět ve vypotřebovaných produktech, kde jsem vám dala fotku jak nádherný je. Stojí 65,- Kč.
















A to je všechno. Jak se vám můj nákup líbí? A napište mi, jestli chodíte nebo občas zajdete k vietnamcům. :) Užijte si neděli a u dalšího článku.:)



2 komentáře: