středa 12. října 2016

Empties *3

Krásný podzimní den,
dnes tu mám opět vypotřebované produkty. Vím, že se hlásím po dlouhé době, ale nebyl čas a ani moc nálada. Hlavně jsem chtěla začít natáčet na YT, ale bohužel nemám kvalitní vybavení a je to celé zlé. Hlavně v poslední době se neděje nic dobrého na YT a zkrátka se mi nechce v téhle době s kůží na trh.
To vše k mé obhajobě. :)



Zatím mám pokaždé jinou tašku na vypotřebovance :D



Na tuhle pleťovou vodu si můžete přečíst recenzi v posledním příspěvku tuším. napíšu jen to, že tuhle lahvičku budete vídat pořád. .)




Tento make up je z oriflame a je úplně skvělý. Měla jsem ho v odstínu nude pink a skvěle splyne s pletí, není vidět, je lehoučký, má sice slabší krytí, ale od čeho máme korektory. Používám teď tenhle samý jen v jiném odstínu. Cena tuším kolem 120. 




Toto je luxusní obnovující slupovací pleťová maska s výtažky černého kaviáru. Dočetla jsem se, že černý kaviár má pleť omlazovat, vypínat, rosjasňovat a hydratovat. Tato maska je skvělá, pleť je svěží a rozjasněná. Skvělá pro unavenou pleť. 



Sprej na obličej s obsahem minerálů od Douglas. Za mě ne. Navíc divně smrdí. 






 Veryme fat lash mascara z Oriflamu. hezký silikonový kartáček, ze začátku hodně mokrá, takže řasy slepovala. Po té co vyschla byla fajn :)





Pěna s aloe vera od Balei. Obyčejná pěna, která udělá svoji službu za pár kaček. Je super.




Garnier mineral invisible antiperspirant. Byl faj hezky voněl a hlavně co je super je to zamykátko. :D






Znáte jak Lou v každém videu ukazuje vlhčené ubrousky z Douglasu. Asi budu v jejím zástupu s těmito tampony, které kupuji v Kauflandu asi za 20,-





Tahle řasenka od miss sporty nebyla moc super.Tyhle zahnuté kartáčky mají řasy natáčet a tenhle? Nula nic.Pokud máte rády přirozený efekt řas a nevadí vám velký kartáček, tak tato řasenka je přímo pro vás. :)




Dva vypotřebované šampony od Balei pro přirozeně hnědé nebo barvené vlasy s barevnými pigmenty a extraktem z kakaa. Kakao moc necítím ale tenhle šampon bych doporučila na léto kdy se nejlépe zobrazí lesk na vlasech. Jinak je fajn. Vyfotila jsem vám, že je opravdu hnědý, ale ve skutečnosti je trochu tmavší.









Tento make up vyhazuji protože už divně zapáchá a je takovej divnej. Určitě není pro ty, které se začínáte líčit. Je třeba s ním opravdu pečlivě pracovat, aby se dobře rozetřel a nepůsobil jako maska. Má vyšší krytí a je to taková jakoby hutnější pasta. Nemám potřebu si ho koupit znovu.



Proslulý čistič na štětce od Ebelinu. Z a nějakých 100 korun? Naprostá bomba! Doporučuji všemi deseti. :)




Transparentní pudr od Rimmel. Je skvělý. Co víc k němu dodat. Skvělý drogerkový pudr.


Tato řasenka od Uma cosmetics má krásný umělý kartáček. Kupovala jsem jí tuším v tetě asi za 65 korun. Ovšem když jsem si s ní nalíčila řasy byla už vyschlá. Možná proto jí měli v akci. Moc jsem si jí neužila, ale věřím, že dělá krásné řasy.




jsem milovnicí vlhčených ubrousků. Jsou skvělé do kabelky a jako nouzovka na odlíčení make upu. Proto jsem musela vyzkoušet tyto zlevněné v kauflandu asi za 25,-.Tyhle jsou pro normální a smíšenou pleť, mají ještě v růžovém balení pro suchou. Obsahují výtažek z okurky, mandlový olej a vitamín E. Krásně odličujou a stačí jeden ubrousek na celý obličej. A jsou vyrobené v Rumunsku.


Jednou jsem mamku poprosila, aby mi koupila něco na rty. Což byla chyba, protože mi přinesla toto. Je to od značky Ellie (myslím, že jsem jí zahlédla v tetě, ale nejsem si jistá) v jahodové příchuti. Na fotce bohužel nebo snad bohudík nevyniknou ty obří stříbrné třpytky, které to obsahuje. Díky nim je aplikace a nošení velmi nepříjemné a celkový vzhled je velmi ošklivý. Snažila jsem se to používat alespoň na doma, ale já se přes ty třpytky nepřenesu.



A jako poslední tu mám sprchový gel od Adidas fresh. Obyčejný sprcháč, docela hezky voněl, ale nevím proč bych za něj měla dávat cca 80 kč, když stejnou službu s hezčí vůní a obalem mi udělá sprchový gel od Balei za 25,- Kč. :)


A to je pro dnešek všechno. Uvidím jaký článek bude příště, ale pokud máte nápady na články, tak mi je nechte v komentářích. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat