středa 2. listopadu 2016

Nákupy na vinted

Ahoj všem,
je to asi minulý týden, co jsem si objednala nějakou kosmetiku ze stránky https://www.vinted.cz/.
Dříve se to jmenovalo votočvohoz. Já tuhle stránku mám moc ráda, protože je to české, takže nemusíte platit žádné clo a takovéto kraviny, seženete tu i úplně nové kousky za levno. Stačí se pouze pozorně koukat co si chcete pořídit. :)



Jako první mi přišly štětce. Opravdu velice pečlivě zabalené.



Každý štětec měl ještě svůj kabátek. Za to zabalení opravdu velký palec nahoru.


Tahle milá překvapení vždy potěší. :)


4 štětce na obličej a 5 na oči. 3tětce jsou krásně jemné, ale jsou takové flancavé. Takže při nanášení make upu musíte být pečlivé. :) štětce na oči jsou úplně supr a jeden používám i na korektor a vypadá to skvěle. :)


Takto vypadají blíž a ten druhý z leva je takový jako tulipánový a je nejlepší. :)


Tyhle na oči jsou skvělé dají se použít absolutně na všechno. :) Mají různý tvar a jsou krásně jemné.
Se štětci jsem spokojená, o chlup víc s těmi na oči, protože ty na obličej nejsou tak husté, jak bych si představovala. Design je krásný a jednoduchý.
























A máme tu další balíček v podivném pouzdru. :D Řekla bych, že je to nějaký starý obal od autolékárničky. :D Ale je to také hezky a pečlivě zabalené.



Velice mile mě překvapily vzorečky. Je to milé. Ráda vyzkouším. :)



Podle fotek jsem věděla, že dva stíny budou chybět. Co mě ovšem trochu mrzí a to není jen u téhle paletky, ale i u ostatních, které budou po této, tak je ta upatlanost. Přeci pokud někomu něco zasílám tak bych se to snažila trochu očistit. Co se týká paletky samotné, je to značka Naras. Vůbec nevím a  neznám. Krásné neutrální odstíny na běžný den. Pigmentace je fajn. Uvidíme jak na víčku a jak vydrží. Mám mastnější víčka, takže mi nic moc nedrží. :(


V téhle bílé obálce mi přišlo něco za co mě asi odsoudíte.


Ano a jsou to dvě ála nakedky jakože od Urban Decay. Už na první pohled je jasné, že to pravé není.



Mají hezké stíny, ale jejich zasazení do paletek je špatné. Stíny jsou hezky pigmentované a máslové. Nevýhoda je, že se opravdu hodně drolí. Takže s těmito paletkami nejdříve oči a poté pleť.Opět mi u tady vadilo, že jsou špinavé. Ale ne každý si paletky očistí no. :)


A poslední záhadný balíček, který v sobě ukrývá další paletku. Ne opravdu nejsem blázen. :D























Je to paletka od Make up academy v odstínu Undressed. Myslím že to má být podobné jako právě naked 1 od UD.



Zkoušela jsem jen zatím jeden stín a to prví z prava. Bohužel tady není vidět jak nádherná zlatá to je. Potřebuji tento stín samostatně! :)


Nyní mám stínu jedna báseň. :) Snad mě neukamenujete za to, že nemám originál UD. Pokud mi někdo originál koupíte tak sem s ním. :)

          Užívejte počasí dokud to ještě jde a já se těším u dalšího článku. :)


3 komentáře:

  1. Ty štětce vypadají super, paletka od značky Naras vypadá taky fajn, sice tu značku vůbec neznám ale za vyzkoušení určitě stojí :) Jinak bych tě ráda pozvala na můj blog, kde právě probíhá giveaway, pokud by jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. štětce jsou supr ale make up se s nimi zapracovává hůř, tím jak jsou flancavé :) kouknu děkuji :)

    OdpovědětVymazat