středa 21. prosince 2016

Změna je život

Krásný předvánoční den,
opět jsem tu po pauze a k tomu mám několik vysvětlení. Z toho vyplývá i název příspěvku. Život je krásný, ale je plný překážek, které vůbec nečekáme. Je plný ponaučení, možností, ale také změn. Ty k životu patří ať už chceme nebo ne.

Můj život se obrátil o 360 stupňů. Opustila jsem mamahotel a našla jsem si práci. Ale vše postupně.

Studentský život jsem opustila ke konci prázdnin. Rozhodnutí nebylo lehké a nebylo to ze dne na den. Ještě v rámci školy jsem byla na dva měsíce v Řecku na ostrově Rhodos, kde jsem byla pokojská v nádherném hotelu Electra Palace. Byla to velmi vyčerpávající práce nejen fyzicky, ale hlavně psychicky. A tam to vše začalo. Rozhodla jsem se, že se už nechci dál trápit ve škole. Nejsem studijní typ. Výuční list mám, takže nemám jen základní vzdělání. Po návratu do Čech jsem přemýšlela co bude dál. Ukončila jsem studium a našla si práci jako prodavačka. Není to práce snů, ale penízky jsem vydělávala. Navíc jsem měla skvělý kolektiv. Co jsem se v práci ohřála, přišlo stěhování k přítelovi. Tudíž i změna práce. Naštěstí obchod byl i v mém novém domově, tak jsem mohla jen přestoupit.
Ale tady bylo vše jinak. Směny a i kolektiv. Jsem tam stále, ale už jsem podala výpověď a od nového roku zhruba od února nastoupím jinam. Také jako prodavačka, ale za lepší penízky a zdá se i kolektiv super. Ještě před pár měsíci jsem byla studentkou a ted jsem ženou v domácnosti jako každá jiná.

No a co se týče stěhování tak jsem tu hrozně šťastná. S přítelem se více dohadujeme. Ale myslím, že to ustane až se sehrajeme a najdeme si tu rovnováhu. :)
Samozřejmě to je jiné, když se musíte o všechno starat vy a ne maminka. Co všechno vaše mamka musela dělat a to i když přišla z práce unavená, to si uvědomíte až když máte vlastní domácnost.

Svého rozhodnutí nelituji zatím. Chtěla bych se, ale věnovat své vášni a to kosmetice. Chtěla bych být výborná vizážistka. Snad se mi to splní.


            Přeji Vám krásné prožití vánočních svátků a šťastný Nový rok. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat