středa 17. května 2017

Sudocrem - recenze

Ahoj,
dnes tu mám pro vás recenzi na jeden úžasný krém. Nazvěme si ho hojivým krémem. Už ani nevím jak jsem na něj přišla. Možná přes sestru? Kdo ví. Každopádně náš zázrak se jmenuje Sudocrem.
Než se, ale pustíme do samotné recenze, napíšu vám také jeho historii, která je velmi zajímavá.

1931
V roce 1931 Thomas Smith, profesor farmacie a lékárník, v Dublinu vyvinul v ústraní svého skromného obchůdku unikátní krém. Krém byl vynikající pro ošetření plenkových opruzenin, ekzému,proleženin,inkontinenčních opruzenin a řady dalších drobných poškození pokožky.

1940
Jedinečný krém profesora se stává velmi populárním a rychle se přesouvá do nových výrobních prostor.

1950
Zklidňující krém jde od úspěchu k úspěchu a stává se známý pod názvem Sudocrem.

1960
Díky strategii propagace založené na osobní dávce vzorků Sudocremu prvorodičkám se výrobek stává v Irsku stabilním prodejním artiklem.

1970
Dochází k vylepšení v oblasti marketingu a distribuce, výsledkem je zdvojnásobení prodejů v průběhu následujících 4 let a uvedení Sudocremu na trzích v Severním Irsku a severozápadu Anglie.

1980
Sudocrem byl uveden na celém trhu Spojeného království a během následujících 20 let se rychle zavedl jako vedoucí produkt v oblasti ošetření opruzenin z plenek v oblasti VB a Irska.

2011
Sudocrem slaví 80 let péče o pokožku celé Vaší rodiny. Výrobky Sudocrem jsou nyní k dispozici ve 40 zemích po celém světě.

Dnes
Sudocrem se stále vyrábí v Dublinu a jeho unikátní složení obstálo ve zkoušce času, protože zůstalo od doby jeho skromných začátků beze změny.


Myslím, že se dá sehnat jen v lékárnách a na internetu. V drogeriích jsem ho neviděla, ale třeba jsem přehlídla. Co já vím ,tak se dá sehnat ve třech velikostech: 60g (cena kolem 100,-), 125g ( kolem 130,-), 400g (kolem 300,-). Ceny berte prosím s rezervou, mohou se lišit.
Jedná se o zinkovou ochrannou mast. Používá se především na malé děti, ale využití je veliké. Na děti vám nemohu sloužit jak funguje na opruzeniny a tak. Ale rozhodně vám mohu s čistým svědomím říct, že na nějaké drobné ranky je skvělý. Na co mě nejlépe zabírá je akné. Mám aknozní pleť. Někdy je to lepší a někdy horší, ale pokud se mi objeví nevítaný kamarád, natřu ho na noc sudocremem a samozřejmě že druhý den nezmizí úplně ale je to mnohem lepší. Při pravidelném používání pak pupínek zmizí. Alespoň mám i jistotu, že to místo vyléčil. Nejen na drobné ranky a akné, ale také na popáleniny, ekzémy, omrzliny, opruzeniny, odřeniny, popraskané koutky rtů, zkrátka na všechno co si lze představit. Za vyzkoušení určitě stojí. Já mám 60g balení několik měsíců. Stačí ho opravdu málo. Přes den ho používám pokud jsem doma a vím, že se nebudu líčit. Jinak si ho nanesu vždy na noc.

A co složení? Tady je:

  • Oxid Zinečnatý- vyvolává stahování tkání, snižuje při regeneračním procesu ztráty tekutin v tkáních
  • Lanolín- změkčuje a zvláčňuje pokožku, napomáhá uchovat ji vláčnou
  • Benzyl Alkohol- zamezuje množení bakterií, pomáhá omezovat nepříjemný pálivý pocit a podráždění








To je pro dnešek všechno. Napište mi, zda také používáte sudocrem a jak jste s ním spokojení. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat