čtvrtek 30. března 2017

50 náhodných faktů

Ahoj všichni,
dnes si dáme oddechovku. Říkala jsem si, že sice bloguju málo a mám málo čtenářů, ale že třeba tu je někdo, kdo by chtěl o mě vědět víc. :D A přesně pro vás je tady 50 náhodných faktů o mě.

1- narodila jsem se 18.4.96
2- jsem tvrdohlavý beránek
3- od 1.11.2016 bydlíme spolu s přítelem sami
4- s přítelem jsme spolu 2 roky a 5 měsíců
5- červen, červenec a kousek srpna jsem strávila v Řecku na Rhodosu
6- nemám maturitu
7- nesnáším zimu
8- miluji řízení :)
9- 29.5.2015 jsem měla ošklivou autonehodu
10- jsem romantička
11- mám tetování ve francouzštině
12-  mám fobii z pavouků, hadů a různých ještěrek
13- nesnáším játra (hlavně že mám nedostatek železa že), houby, koprovku,mořský potvory
14- celý život sním o tom, že procestuji celou Francii
15- francouzština je nejkrásnější jazyk na světě
16- jsem posedlá vším co souvisí s Francií a s Eiffelovou věží
17- nepiji pivo
18- absolutně mě nebaví chodit na diskotéky
19- nesnáším luxování. Ještě, že na tohle mám chlapa :D
20- mám neuvěřitelnou spotřebu svíček, pálím je každý den po kilech
21- zuby si čistím po snídani
22- nevěřím v Boha, ale že je něco mezi nebem a zemí
23-  na krku mám znamínko od narození a většinou si lidí myslí, že je to cucák
24- 4 roky jsem chodila na zpěv
25- jsem slušná, než mě posadíte za volant
26- baví mě pečení, ale moc ne vaření
27- jsem strašná poseroutka, nemůžu se koukat na horory, protože z nich mám noční můry a k nám do sklepa nechodím. :D
28-  miluji Vánoce a moc si užívám ten čas
29-  když nemusím vlakem nejezdím
30- mám špatný orientační smysl, jsem schopná se ztratit i cestou domů
31- miluji růže
32- přímo pod spodním rtem mám jizvu od zubu, když sem byla malá a nějak sem spadla a tak se kousla :D
33- celý život ráčkuji
34- chtěla bych být vizážistkou
35- žádost o ruku a svatební den mám naplánový od dětství, tak uvidíme někdy
36-  vadí mě když mě pes olízne
37- neumím  používat diář a kalendář v mobilu, musím to mít na papíře
38- nejraději mám zelené čaje
39- studovala jsem hotelovou školu, takže v restauracích se koukám jak mají a dělají všechno špatně
40- hrozně ráda si dělám masky na obličej
41- nejsem studijní člověk
42- chtěla bych mít modré oči
43- už 7 měsíců jsem pyšnou tetou
44- hodinky nosím na levé ruce, nechápu jak je někdo může nosit na pravé :)
45- neusnu jinak než na boku
46- nesnáším když mi někdo řekne Veroniko
47- v létě jsem nehorázně poštípaná od komárů
48- zatím jsem neměla nic zlomeného
49- nejlepší dětství bylo se ségrou na chalupě u babičky
50- miluji celou svoji rodinu nadevše


Uff. A to je vše. Byla to docela fuška vymyslet 50 faktů, ale myslím, že jsem to zvládla ne. :)
Dejte mi vědět, jestli s nějakým faktem se mnou schodujete. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat