neděle 8. června 2014

Buď a nebo- tag

Buď a nebo

tag
Krásný slunečný den,
dneska tu mám pro vás jeden tag.Myslím si, že tagy jsou fajn, protože trošku poznáte tu bloggerku jako osobu a co má ráda. :)
 
1.Sprcha nebo vana?
U mě spíš vana.Ráda si lebedím a relaxuji. :)
2.Tužka na obočí nebo pudr na obočí?
Já používám stín na obočí, tužka mi příjde nepřirozená.
3.Rtěnka nebo lesk na rty?
Záleží jak kdy.Je těžké se rozhodnout, ale asi rtěnka :)
4.Čaj nebo káva?
Každé ráno piju čaj a v zimních měsících ho moc ráda přivítám, ale bez kávy bych nemohla být.
5.Velikonoce nebo Vánoce?
Rozhodně Vánoce! :) Velikonoce ani neslavíme.
6.Dovolená ve městě nebo na pláži?
To je otázka :D Rozhodně někde na pláži a s Mojitem v ruce :)
 7.Catrice nebo Essence?
Catrice bych řekla, že má kvalitnější produkty než essence, ale nemám k ní moc přístup.Takže za mě Essence.
8.Televize nebo kniha?
Knihomol nejsem, takže za mě televize.
9.Kapesníky hadrové nebo papírové?
Rozhodně papírové, které jsou hygieničtější.
10.Opálená nebo bledá?
Přirozeně opálená :)
11.Kreslený nebo hraný film?
Obojí.Na kreslených jsem vyrostla, ale mám ráda i hrané.
12.Burger king nebo McDonald?
Ani jedno :D
13.Rybí prsty nebo sushi?
Rybí prsty.Sushi mi moc nechutná.
14. Krátké nebo dlouhé nehty?
Za mě spíš kratší.
15.Šetřit nebo utrácet?
Šetřit, ale i trochu utrácet.Občas se musíme rozmazlovat. :)
16.Večeřet v restauraci nebo si uvařit doma?
Do restaurace moc nechodím, ale občas je třeba si odpočinout od domácího vaření.
17.My video nebo Youtube?
Youtube!
18.Město nebo vesnice?
Narodila jsem se a žiju ve městě, takže město.Ale na vesnicích jsou úplně jiní lidé, kteří jsou mnohem přátelštější. :)

Snad se vám tag líbil a budu ráda, když v něm budete pokračovat.Krásný zbytek slunného dne :)








Žádné komentáře:

Okomentovat