úterý 24. června 2014

Drobné nákupy

Ahoj všem,
také to znáte, kdy jdete do drogerie pro jednu věc a odejdete s 10? :D Myslím, že to zná každá znás, ale měly bychom mít zlaté kreditky :D
A co jsem si pořídila? :)


 Potřebovala jsem make-up a stihla jsem super akci, kdy byl tenhle s mým oblíbeným pudrem.Ale bojím se odstínu pudru, který je 003 Peach glow, a make-up je 103 True ivory.
Celý set stál: 159,-Kč.














 Pro tuhle krásku chodím asi 2 měsíce :D Konečně jí mám doma :) Je nádherná a můžete se těšit na bližší recenzi.
Cena:129,-Kč.





















Tělové mléko na léto nesmí chybět :)
Cena:49,90,-Kč.















Ocitnout se v Paříži? Teď to bude snadné s tímhle fialkovým krémem na ruce. O designu ani nemluvím! :)
Cena: 37,90,-Kč.

















Potřeba každé ženy :)
Cena: 44,90,-Kč.














 Opět jsem si koupila tu nejúžasnější voděodolnou řasenku za hubičku.
Cena: 64,90,-Kč.

















To je vše :) Snad se vám to líbilo.Budu se těšit u dalšího příspěvku. :)











Žádné komentáře:

Okomentovat