úterý 22. července 2014

Do běhu s Lidlem

Krásné slunečné úterý :)
 dovolená skončila a než vám dám vědět jak jsme se měli, tak tu mám pro vás typ na nákup.Lidl má nyní kolekci pro běhání a nejen pro něj.Mají tam úžasné kousky jako jsou kalhoty,trička,kraťasy,tílka,sportovní podprsenky...No zkrátka celá výbava.A ceny?Za hubičku!Kolem 130-200,-Kč a botasky mají tuším za 400,-Kč :)Já jakožto milovnice běhání jsem tam vlítla a pořídila si 2 tílka a kraťasy.

První z nich je černé tílko které má vínové záda.
rychleschnoucí materiál pro vysoký komfort při nošení • okamžitý odvod vlhkosti zásluhou funkčních vláken TOPCOOL®
• odrazové prvky pro lepší viditelnost
• materiál: polyester, elastan
129,-Kč






Další jsem zvolila výraznější barvičku. :)
rychleschnoucí materiál pro vysoký komfort při nošení
okamžitý odvod vlhkosti zásluhou funkčních vláken TOPCOOL®
• odrazové prvky pro lepší viditelnost
• materiál: polyester, elastan
129,-Kč














Na všech fotkách mám tyto super kraťásky.
odrazové prvky pro lepší viditelnost
• vnitřní kalhoty z aktivně prodyšné síťoviny
odpuzující vodu a nečistotu díky provedení BIONIC FINISH® ECO • materiál: polyester / polyester, elastan
149,-Kč

Samozřejmě jsem je hned musela vyzkoušet a musím říct, že jsou super a běhání je pohodlné.Jak bych řekla, za málo peněz hodně muziky. :)

A co vy a oblečení z Lidlu.Já jsem spokojená. :)

1 komentář:

  1. Miluju sportovní věci z Lidla :) Ted si brousím zuby na nějaké pěkné kratásky :))
    LENNY MALI
    in Denmark

    OdpovědětVymazat