neděle 6. července 2014

Garnier-Micelární voda

Ahoj všichni,
 dnes tu mám pro vás recenzi na micelární vodu, která je od značky Garnier.
Není to tak dlouho, co byl velký kosmeticky boom micelárek od Biodermi.Každá ji zná, každá ji má doma.
Jsem asi jedna z mála, ale já ji nevyzkoušela.Ano je to tak.Já to mám nastavené trochu jinak.Nepotřebuji dát okolo 500 za micelární vodu, když vejdu do drogerie a najdu tam 100x levnější.Chtěla jsem také vyzkoušet nějakou micelární vodu, a tak jsem sáhla po téhle od Garnier.
Líbí se mi to balení.Růžové víčko je třešnička na dortu.Akorát trochu nepraktické na cesty.
Super je, že je pro citlivou pleť.A to můžu potvrdit.Je příjemná a v očích neštípe.
Na přední straně nám slibuje, že odstraňuje make-up+čistí+zklidňuje bez oplachování.Já osobně nemůžu vyvrátit ani jedno.Krásně odstraní make-up a překvapilo mě, že i slušně odlíčí voděodolnou řasenku.Není to dokonalé, chce to trpělivost, ale odlíčí ji.Skvěle pleť vyčistí a zklidní ji díky antioxidačnímu výtažku z Maringy.Micelární voda je bez parfemace, což je +. :)

















400ml balení stojí kolem 150-200,-Kč.
Za mě ji můžu jedině doporučit a určitě si ji koupím znovu.Ale teď bych chtěla vyzkoušet tu od Loreálu.
Mějte krásný zbytek dne. :)


2 komentáře:

  1. Lorealku mám teď otevřenou a vadí mi ten zápach, co se z ní line. Odličuje ale vcelku velmi dobře. Garnier mám v zásobě, tak jsem zvědavá zda bude lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem četla recenze na lorealku, tak je prý srovnatelná s touhle od Garnieru.Jsem zvědavá jaká bude :)

      Vymazat