pátek 11. července 2014

Poslední nákupy před dovolenou

Krásný slunečný pátek :)
dovolené jsou v plném proudu a i já zítra odjíždím :)Týden sem nic nebudu přispívat, tak jsem se rozhodla jako rozlučkový příspěvek sem dám nákupy.Ano opět nákupy :DAž se vrátím tak se snad můžete těšit na outfity a nějaké zážitky :)

Pokud jste četli recenzi na micelární vodu od Garnier, tak jistě víte, že jsem si chtěla koupit tuhle od Lorealu.Jak vidíte mám ji doma.:)
Kupovala jsem ji Rossmannu za 119,-Kč.















Na řadě je krásná dáma z drogerie Teta.Slyšela jsem chválu na značku Uma, tak jsem si řekla, že pár věcí vyzkouším.Tahle tvářenka je v odstínu 03-beautiful burgundy,ten se u nás často nevidí. :)
Stála kolem 70,-Kč.


 Dalším produktem od této značky je matný lesk na rty.Je krásně sytý a pigmentovaný, tak uvidíme jaký bude.Stál okolo 60,-Kč.

















 Neměla jsem žádnou konturku na rty a jelikož Péťa(Lovelyhair) tyto od essence chválí, tak jsem si řekla, že je zkusím.Jedna stála 30,-Kč. :)


























A poslední jsou samozřejmě laky na nehty.Zleva je to od Miss sporty v odstínu 326 a 466, kdy byl 1+1 zdarma. :) A poslední je od NYC v odstínu 300 Spring Tulip.


A to by bylo vše.Co říká na značku Uma a jak užíváte prázdniny? :) Těším se na vás za týden! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat