úterý 10. ledna 2017

Co jsem dostala pod stromeček 2016

Krásný zimní den,
jako nejžádanější videa i články jsou co kdo dostal pod stromeček. Článek na tohle téma jsem psala na rok 2015 a nyní tu máme o rok více. Ráda bych vám ukázala co jsem dostala už v loňském roce.
Jsem asi jediná bloggerka, která nedostala žádné jablíčko, drahou paletku od Urban Decay, Benefitu atd.. :D

Od mojí mamky jsme s přítelem dostaly tašku plných dobrůtek, které máme rádi, ale většina už není, tak tu fotka nebude. Ještě na úvod, dostali jsme skoro od každého penízky. A ještě jsem od tatky a jeho rodiny dostala předčasný dárek už někde v listopadu a to novou peřinu s polštářem, protože já jsem měla v hrozným stavu. A jdeme na dárečky. :)




Tohle jakoby vajíčko na čištění štětců určitě moc dobře znáte. Já ani nevím, že ho má i značka Makeup revolution london. :)














Spodní prádlo je potřeba. No nebudeme to rozebírat že. :)










Ponožky nesmí pod stromečkem chybět! :) Dostala jsem tyto ňuňací. Jedny byly už v prádle. Jsou krásné.













Konečně moje prví šumivá koule o koupele. Je krásné a skvěle voní. Moc se na ní těším. Škoda, že nevím co v ní je. Někdy bych chtěla zkusit vyrobit. :)








Loňský rok jsem se kolem léta zamilovala do aroma lampy. Dostala jsem tyhle super vosky. Skvělé na nich je, že to jsou takovéhle malé kostky, že můžete prostřídat více vůní, protože se rychleji vypálí. :)








Od přítele jsem dostala tuhle krásnou krabičku. Dlouho jsem přemýšlela na co jí využiji a nakonec jí mám na kosmetiku. :)









U taťkovýho Ježíška jsem dostala náhrdelník své znamení. Pro ty co to nepoznají, tak jsem beran. :D





Od babičky jsem dostala toffifee. Co víc k tomu dodat :D










Márova maminka mi dala tuhle krásnou svíčku. :) Hold mě už taky nějaký pátek zná. :)











Od Máry jsem dostala tento "kyblíček" :D Nevím jak to mám pojmenovat. :D Ani nevím na co to mám využít.Tak to mám vystavené a uvidím. :)









Od Márovýho táty jsme dostali růžové vínko. Na romantické večery k filmům. :)

















A k tomu vínku jsme dostali také tuhle super měnící svíčku :)



















U taťky jsem dostala tuhle vůni, kterou jsem dostala i před tím k Vánocům a je krásná. :)














I bráchův Ježíšek mě moc dobře zná. :) Tahle je myslím od Glade nebo od koho :D











O ústní hygienu se musíme starat :D Tento kartáček je měkký a je z Oriflamu. :)

















Abych se měla čím mýt :D Od fa jsem jeden měla nebyl vůbec špatný a tenhle krásně voní. :)


















Od ségruše :) Podle fotky jste pochopili na co to je :) Líbí se mi jak je to nadčasový kousek, který skvěle vypadá v koupelně :)











Od tety netety :D jsem dostala tyhle nádherné náušničky. Protože je věřící, tak mi dala tohohle malého andílka, aby mě opatroval :)




























Od bráchy jsem dostala tuhle jahůdkovou sadu :) tu hubku na mytí nepoužívám tak nevím co s ní :D Dále je tam sprchový gel a tělové mléko. Stále jsem nepřišla na to jak se to pumpuje protože to nejde :D Voní to chemicky ale není to nic tragického :)



















Můj Ježíšek věděl, že jsem si přála dlouho kulmu, ale také si všiml, že moje žehlička už blbne tak mi dal kulmo-žehličku :D Je to asi 20 v jednom :D Někdy na to napíšu  recenzi s fotkami vlasů :)










Krásný žlutý lak od Gabriely Salvete. :) Jeden žlutý lak jsem si koupila loni od OPI ale tenhle takový tmavší :)























Od Márový maminky jsme dostali tyto nádherné kapesníky. Myslím, že jich tam je 42, ale ted si nejsem jistá. Velmi praktický dárek :)













Krémů na ruce mám dost a nestíhám je spotřebovávat :) Tento je z Oriflamu a je moc příjemný :)














Tady musím říct, že se mi Ježíšek vůbec netrefil do v kusu. Vím, že se říká darovanému koni nekoukej na zuby, ale tohle nee. Alespoň, že z druhé strany jsou jednobarevné a jsou ňuňací. :D







To nejlepší nakonec :) Tady se zase přesně trefil do mého vkusu :) Jsou nádherné a hlavně netikají :)



Doufám, že se vám článek líbil a napište mi do komentářů co jste dostali vy a z čeho máte největší radost. :)

4 komentáře:

  1. Nádherné dárky. Svíček není nikdy dost. Doma mám pořádnou zásobu :D :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. svíčky já miluji a přítel mi říká že to tu je jak na hřbitově :D pořád pálím :)

      Vymazat