úterý 17. ledna 2017

Ikea haul

Krásný den,
jelikož bydlím v Libereckém kraji je Praha pro mě docela daleko a každý den se tam nepodívám. Když mi bratr nabídl jestli nechci do Ikeii, že tam kousek jede pracovně, neváhala jsem. Neměla jsem moc času, tak jsem šla zrovna k doplňkům. :)



Abych měla vůbec ty věci kam dát, tak jsem si koupila tuhle jejich tašku, kterou necháme v autě na nákupy. :)









Krásná modrá a vínová na podzim. Ubrousky se hodí vždy a co já vím, kdy se zase do Ikeii podívám.








Měla jsem staré a propálené chňapky, tak jsem si vzala nové. :)



















Koupila jsem si tuhle super menší pánev, protože mám je velkou. :)







Každý den pálím aroma lampu, tak mám velkou spotřebu čajovek. :)









Silikonová forma na cupcaky, muffiny... Hodí se vždy. :)

















Konečně máme krásný, nový a jednoduchý příbory. Hlavně celou sadu. :D


















Jednu stěrku už doma mám, ale ta se hodí vždy a potřebovala jsem i mašlovačku.
















Škrabka je také potřebná, ale hlavně otvírák na vínko. :D




















To je nejroztomilejší držák na ubrousky jaký jsem viděla. :)










Tohle měli určené na jar mám takový dojem, ale já to vzala do koupelny na mýdlo. Je super, že je to průhledné a vidíte kolik je tam mýdla. :)
















Konečně mám velký ručník na vlasy. :D

















Bez svíček by nákup v Ikee ani nemohl být. Pět už si jich vzal bratr a půlku ještě rozdám :)










A to je všechno. Napište mi co nejraději kupujete v Ikee. Přeji krásný zimní den. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat