středa 25. ledna 2017

Empties *4

Krásný večer,
dnes tu mám vypotřebované produkty, protože opět nová taška už byla přeplněná. :)


                                                           
                                                             To jen abyste mi věřili :)





Konečně i já jsem vyzkoušela právem opěvované vatové tampony z Primarku. Jsou skvělé a ani ne za euro. Příště si musím udělat zásoby. :)












Jako žena v domácnosti tu uvidíte a pár takovýhle produktů. Tyhle kapsle na praní mi doporučila teta, že nepoužívá nic jiného ani aviváž. Už vím proč. Když na ě byla akce, tak jsem si koupila další 2 balení. Jsou skvělé a krásně prádlo po nich voní.






Tento šampon jsem koupila v akci a je to prostě dobrý levný šampon.


















Další skvělý sprchový gel od Balei. S vůní melounu by byl vhodnější na léto, ale i tak byl super.
















Absolutně nejlepší kondicionér jaký jsem měla. Dočetla jsem, že bundy bundy je německá značka. Krásně voněl, vlasy byly hebké a lesklé. Zkrátka to všechno co slýcháme v reklamách. Jestli na něj někde narazíte velmi vřele doporučuji. :)
















Jenom zbytek jsem měla možnost vyzkoušet, ale zaujalo mě to natolik, že si chci pořídit nové balení.














Maminka zásobuje věcmi na toaletu, ale tyhle kuličky jsou super. :)










Čistící ubrousky úplně na odlíčení nepoužívám, ale tyhle i hezky odlíčili. Na cestování proč ne.












Tohle tekuté mýdlo krásně vonělo po mandlích. Co víc napsat k mýdlu na ruce. :)
















Můj absolutně nejoblíbenější pudr. Krásně zmatní a zafixuje make up. Je levný a dostupný. :)










Sprchový gel od Fa. Hezky voněl, ale moc se mi nelíbila taková gelovitá konzistence.

















Tahle pleťová voda mi vyhovovala dříve. Nyní už moje pleť potřebuje něco jiného. Ale pro mladou míšenou nebo mastnější pleť je super.


















Asi první věc, která mi od Balei nesedla. Maska na vlasy, která vůbec nic nedělá. Takže pápá. :D
















Tuto zubní pastu si asi také nemusím pořizovat znova. Hrozně pálí.









Zjemňující pleťový krí´ém z řady levandule od Bione vřele doporučuji. Je opravdu lehký a rychle vstřebatelný. Ideální pod make up.











Ani nevím jak tohle mám nazvat. Asi pásky do záchodové mísy. Nevšimla jsem si, že by něco dělaly.

















Sprchový gel z Oriflamu mi nějak úplně nevoněl. Ale na štětce fungoval dobře.

















Jelikož tu máme tvrdou vodu, rychlovarnou konvici bych mohla čistit denně. To samozřejmě nedělám, ale velmi mě zaujal tento prášek. Konvice se po něm blýskne jako nová. :)















Tento čistící proužek na nos by vás měl zbavit černých teček. Vážně? Nic to nedělalo a ani mi to na nose pořádně nedrželo.















Mám dojem, že tento make up jste už u mě viděli. Je super lehoučký, nevytváří masku. Skvělý třeba na léto.

















Pokud máte někdo citlivější zuby, tak tuto pastu doporučuji. :)











Budu ráda za jakýkoliv typ na prostředky do domácnosti. Mějte se krásně. :)


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Určitě :) ale vychytej na ně akci, bývají kolem 140 Kč :) A nekupuj v dm tam je mají drahé :)

      Vymazat