čtvrtek 16. února 2017

Life update

Ahoj všem,
před Vánocemi jsem psala článek jak se můj život posunul a jak se změnil. Říkala jsem si, že bych mohla napsat takový update jak se mi daří.

Začnu hned v práci. Je důležité, aby jste se v práci cítili dobře, aby vás bavila a chodili tam rádi. Tohle je můj případ. Není to moje práce snů, ani nemám 50 000 korun čistého měsíčně, ale máme tam skvělý kolektiv až na pár lidí, ale ty vem čert. Myslím si, že jsem nekonfliktní člověk, tak si rozumím se všemi. Je tam sranda a když něco nevím, nebo potřebuji pomoct, vždy někoho najdu. :)

No a co se týče bydlení s přítelem, tak si myslím, že se posouváme po schůdkách nahoru. Nyní jsme ve stádiu, kdy je vše v nejlepším pořádku. Myslím si, že jsme si našli rovnováhu kterou jsme hledali.
Začíná mě i bavit vařit. Ze začátku jsem v sobě měla asi blok nebo jak tomu mám nazývat. Bála jsem vařit. Neptejte se mě proč, ale tak jsem to měla. Ovšem něco jíst musíme, takže nezbývalo než zatnou zuby a ke sporáku se postavit a něco vykouzlit. Moc mě vždy potěší, když mi to jídlo pochválí. Samozřejmě, že se nejde trefit přesně do chutě druhého. Osobně nemusím extra kořeněná jídla a to že Mára by si něco víc opepřil je jeho problém. :D Snažíme se oba a funguje nám to.

Čím jsme toho dosáhli? Popravdě ani nevím. Sedli jsme si a mluvili. Je třeba si také uvědomit, že nikdo jiný to neudělá a hlady také nechcete umřít. :)

Žádný lék nemám. Mluvte, mluvte a mluvte. Konverzace ve vztahu je podle mě velmi důležitá. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat