úterý 14. března 2017

OOTD- do kina

Ahoj všem,
také znáte takové lazy days, kdy se nic nechce a to ani v oblékání a v líčení? Přesně tento den já jsem měla cca 14 dní nazpět, kdy jsem byla s mojí sestrou v kině. Byla to taková rychlo akce a já byla ten den v práci. Takže jsem vypadala moc sexy. :D Předem se omlouvám za trochu mastnější vlasy.
Jinak jsme byli na filmu Všechno nebo nic. Za nás obě můžu vřele doporučit! :)























































Na sobě:
  • boty: Vietnamci, ale stačí do mokrých dní
  • kalhoty: H M
  • triko: New Yorker
  • kardigan: z Vídně
  • kabelka: O bag (písková)







Jak se v těchto lazy days oblékáte vy? Přeji krásný zbytek dne a dejte mi vědět, jestli je nějaké téma co vás zajímá. O čem bych měla napsat. :)


2 komentáře:

  1. Pekné fotky :) Veľmi sa mi páčia tie topánky

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji. :) já si je právě koupila u soudruhů, že je tak často nosit nebudu a nosím je pořád :)

      Vymazat