čtvrtek 9. února 2017

Mé tetování

Ahoj všem,
dnešní článek bych chtěla věnovat mému tetování.Ale nebude to jen tady je má kérka a čau, ale taky celkový můj názor na tetování. Opravdu můj názor, tak buďte prosím tolerantní, protože vím, že tohle je kontroverzní téma.

Buď se vám to líbí nebo ne. Mě jak u koho. Úplně se mi nelíbí když je holka pokérovaná od hlavy k patě. Samozřejmě je to každého věc, ALE. Podle mého názoru má žena zůstat ženou. Myslím si, že tetování mám mít pro danou osobu význam. Shlédla jsem několik videí na YT a slýchala pravý opak. Tetování přeci nemusí mít význam. Ovšem já jsem jiného názoru.

A nyní se dostaneme co já a tetování. Chtěla jsem ho už opravdu dlouho a říkala jsem si že až mi bude 18 tak na něj půjdu. Ale stále jsem váhala co a kam. Vždy jsem si to po měsíci rozmyslela. Tak jsem čekala až sem vymyslela dokonalou kérku pro sebe. Ale stále jsem tmu tatérovi nevolala až mi tam zavolal přítel a objednal mě. Věděla jsem co kam a jak chci. V samotný den jsem přišla a s tatérem jsme vybírali styl písma a ještě mi to doladil, abych byla opravdu spokojená a bylo to podle mého gusta. Zhruba po půl hodině Vše bylo jak má být a mohlo se jít tetovat. Moc jsem se bála bolesti, ale tatér mě uklidnil, že to nebolí. Zkusil kousek a řekl takhle to bude. Já se jen zeptala to je všechno? :D Opravdu to nebolelo. Bylo to jen takové jakoby nepříjemné al nic z čeho by vám tekly slzy. :)
No a konečně fotka mého tetování na kterou asi čekáte. :)



Je to focený čerstvý tak to je takový červený, ale alespoň vidíte co kde mám. :) Chtěla jsem aby  bylo tetování vidět, ale také aby se případně dalo schovat. Což se povedlo. Když bude potřeba vezmu dlouhý rukáv a je to. Je to nádherné a hned vám vysvětlím co to znamená. :)
"Vis ton reve" francouzsky "Žij svůj sen." Francouzsky je proto, že miluji vše co se týká Francie, jejich jazyk je podle mě nejkrásnější. :) Snad se vám mé tetování líbí a zkusím vám napsat pár jakoby zásad než půjdete na tetování.

Pořádně rozmyšlený co a kam ( ať po té nelitujete)
  1. Představu stylu písma ( pokud je to nápis)
  2. Dobrý tatér ( i prostředí na vás musí působit dobře)
  3. Období kdy si to chcete nechat tetovat ( nejideálnější je zima)
  4. Myslet na to co studujete a případně práce ( ne všude můžete mít tetovaní na viditelném místě)
  5. Mazat a mazat ( tatér vám sám řekne jak často a čím mazat, já mažu 1 denně bepantenem a několikrát denně vazelínou)
  6. Nebojte se mluvit ( pokud s návrhem tetování nejste moc spokojení, tak se nebojte něco říct, je to vaše tělo a vaše peníze a budete to mít napořád)
  7. Je dobré mít v ten den volno ( ať jste poté v klidu a neděláte nic namáhavého)


 Asi vše co mě napadá. :) Snad se vám článek líbil a napište mi jaký je váš názor na tetování. :)

Krásný zbytek dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat